lenzo

lenzo

lenzo

lenzo

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

 

ادامه مطلب ...

نگهداری سالمند | پرستار سالمند | پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:

 

ادامه مطلب ...

معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه لوکس

معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه لوکس

https://i.guim.co.uk/img/media/4b8ca9e91ea234b514189f47e0d291c498102758/0_0_2179_1308/master/2179.jpg?width=605&quality=85&auto=format&fit=max&s=6ffbc9efd8208cf14ddab439e3504043

 

212 VIP Men Wild Party carolina Herrera for men

ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه «کارولینا هررا212 وی آی پی من وایلد پارتی» در سال 2016 عرضه شده و طبق نظر برخی عطر شناسان، انعکاس‌دهنده‌ی روحیه‌ی شب‌های «نیویورک» است. این عطرِ چوبی- ادویه‌ای، در ضمن، رایحه‌ای مدرن نیز محسوب می‌شود.

نت آغازی: لیمو- خاویار- فلفل سیاه

نت میانی: برگ بنفشه

نت پایانی: مجموعه‌ای از نت‌های چوبی.

این ادو تویلت در سایز 100 میلی‌لیتری عرضه شده است.

  ادامه مطلب ...

بررسی گام نخست در راه اندازی شبکه های کامپیوتری

بررسی گام نخست در راه اندازی شبکه های کامپیوتری

راه اندازی شبکه های کامپیوتری در سازمان های شما آنقدر حائز اهمیت است که می توان بگویم راه اندازی شبکه های کامپیوتری در سازمان های شما از حیاتی هم حیاتی تر است. زیرا وجود شبکه در سازمان شما باعث می شود تمام کارها و فرآیندهای سازمانی شما راحت تر و به موقع تر و هزینه کمتری انجام شود.

شما با وجود داشتن شبکه های کامپیوتری می توانید علاوه بر ساده انجام دادن فرآیندهای سازمان با کارمندان و مشتریان خود راحت تر و ساده تر ارتباط برقرار کنید. تجهیزات شبکه های کامپیوتری به دو بخش Passive و Active تقسیم می گردند که هر بخش به نوبه خود دارای ارزش منحصر به فرد جهت تبادل اطلاعات در یک مجموعه می باشد و لاینفک از یکدیگر هستند.

خدمات پسیو نیازمند یک سری تجهیزات هستند. ما در این مقاله می خواهیم شما را با تجهیزات پسیو شبکه آشنا کنیم.

  ادامه مطلب ...

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمیر تاچ ال سی دی های شکسته و ترک خورده است.

   ادامه مطلب ...