lenzo

lenzo

lenzo

lenzo

7 روش در تولید محتوا برای بازاریابی محتوا

موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای شما به ماهیت محتوای شما بستگی دارد. اگر محتوای شما خوب باشد ، این تلاش های شما را برای بازاریابی محتوا تقویت می کند. از طرف دیگر ، اگر این موضوع کاملاً عادی باشد ، کمپین بازاریابی ورودی شما سریعتر از آنچه درک می کنید جدا خواهد شد.  اگر شما بخشی از سازمان های B2C 77٪ B2C یا 86٪ B2B هستید که از بازاریابی محتوا برای تقویت رشد برند استفاده می کنند ، باید تلاش کنید تا با محتوا با کیفیت و عالی روبرو شوید که نه تنها اطلاعات مفید را منتشر نمی کند بلکه به شکلی انجام می دهد. درگیر و دستگیر است.


بازاریابی محتوای EPIC


یک مطالعه NewsCred نشان می دهد که یک ماموت 62٪ از هزاره ها می گویند وفاداری آنلاین آنها به یک برند توسط محتوای آنلاین هدایت می شود. در حالی که این رقم خبرهای خوبی برای بازاریابان محتوا است ، آنچه باید بدانید این است که نمی توانید هیچ محتوا را به مخاطب هدف هدیه دهید و انتظار دارید که بازده را به صورت وفاداری به برند ، ایجاد شهرت ، آگاهی از برند ارائه دهد.


آنچه کار می کند ، محتوای EPIC است. من کاملاً مطمئنم که قبلاً عبارت EPIC را شنیده اید. گفتن این نوعی از محتوا است که باعث تقویت بازاریابی محتوا می شود ، یک عدم رضایت است. این کار فقط چیزی را انجام می دهد که فقط مبارزات انتخاباتی شما را رقم بزند. در اصل تصویر برند شما را تقویت می کند.


ویژگی های محتوای حماسه:

سهام زیادی کسب می کند.

اطلاعات عملی را ارائه می دهد.

جامع است.

ماندگاری طولانی دارد.

نتایج پایدار را برای بلند مدت ارائه می دهد.

این مارک را به عنوان یک رهبر فکر در طاقچه متمایز می کند.

این اعتماد و اعتبار را برای تجارت شما ایجاد می کند.

اگرچه شکی نیست ، محتوای EPIC هر بار کار می کند ، مشکل این است که بسیاری از مشاغل با تولید مداوم نوع محتوا را که دارای شایستگی بازاریابی است ، مشکل می دانند. بنابراین چگونه می توانید محتوای EPIC را ایجاد کنید که انتظارات برند شما را برآورده سازد؟


در حالی که دستیابی به چنین محتوا برای همیشه دشوار است ، می توانید فرایند تولید محتوا خود را به یک سری مراحل تقسیم کنید ، زیرا مسیر خود را به سمت محتوای حماسه هموار می کنید.


حقایق و ارقام مربوط به بازاریابی محتوا


هنوز هم در مورد اهمیت بازاریابی محتوای حماسی به برخی متقاعد کننده نیاز دارید. در اینجا برخی از حقایق و ارقام مربوط به بازاریابی محتوا از Visual.ly برای برجسته کردن نقش محتوا در یک شبکه اجتماعی آورده شده است.


135 میلیارد دلار در سال 2014 برای محتوای بازاریابی دیجیتال هزینه شده است.

78٪ فکر می کنند CMO محتوای سفارشی آینده بازاریابی است.

65٪ مخاطبان شما “یادگیرنده بینایی” هستند.


در اینجا هفت مرحله وجود دارد که شما را به هدف خود نزدیکتر می کند:

1. طوفان مغزی a.k.a ایده

اولین قدم جمع آوری ایده هایی برای محتوای شماست. اگرچه ممکن است این مرحله مانند یک فرد فاقد مغز به نظر برسد ، ضروری است که از یک فرآیند ایده پردازی ساخت یافته پیروی کنید تا بتوانید ایده های مناسب خود را بدست آورید.


آماده سازی

مقدمات ایجاد یک پست حماسی باید در طی روزها و حتی هفته ها انجام شود. برای آمادگی در فرایند ایده پردازی ، باید از تیم خود بخواهید که همیشه نبایستی روی نبض مخاطبان هدف و طاقچه خود داشته باشد. این تنها در صورتی ممکن است رخ دهد که شما و تیم محتوای خود از آخرین اتفاقات ناخوشایند پشیمان باشید. رهبران فکر را دنبال کنید ، آخرین اخبار را پیگیری کنید ، از طریق انجمن های گفتگو بحث کنید و در رسانه های اجتماعی شکار کنید. اساساً هر کوششی را انجام دهید تا از همه تحولات در حوزه و نوع اطلاعاتی که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند ، مطلع شوید.


ایده های پیش نویس

بر اساس آمادگی خود ، لیستی از ایده های خود را تهیه کنید تا با مطالب جامع و کاملی که مربوط به حوزه شما هستند ، بیابند. آنها ابزارهای زیادی هستند که می توانید در مورد ایده هایی که فکر می کنید برای مخاطبان شما مؤثر باشد ، از صفر استفاده کنید.


ایده های تبلیغاتی

بگویید لیستی از ده ایده آورده اید که احساس می کنید ارزش پیگیری را دارید. عالی! اکنون باید این موارد را تغییر دهید و فقط به آن دسته از ایده هایی بپردازید که مطمئن باشید آنها را به یک مطالب جالب توجه تبدیل می کند.


ایده ها را نهایی کنید

پس از انجام ایده های ایده آل ، 3-4 ایده به شما رها می شود که دارای محتوای حماسی در همه آنها هستند. یکی را انتخاب کنید و سایر افراد را در بانک ایده خود ذخیره کنید تا در آینده استفاده کنید.


2. تحقیق


بافر با یک پست اصلی در مورد تحقیقات بازاریابی محتوا برای یک پست وبلاگ آمده است. همچنین یک نمونه کامل از یک پست حماسی است که اطلاعات کاملی را در مورد موضوع تحقیق ارائه می دهد.


برای بدست آوردن حقایق و ارقام مورد نظر ، باید به منابع مختلف سر بزنید ، این به شما کمک می کند تا از نکاتی که می خواهید در قطعه محتوا پشتیبانی کنید . نظرسنجی ها ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها ، فیلم ها ، سایت های خبری ، انجمن ها ، مجلات و غیره منابع ایده آل برای تحقیق هستند.


من قبلاً در مورد “آماده سازی” صحبت کرده ام. از منابعی که برای ایجاد ایده استفاده کرده اید مجدداً استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا از طریق “منشور ایده” تحقیق کنید. این امکان را به شما می دهد تا متمرکز شوید و به تحقیقات خود جهت دهید.


این تحقیق را جمع آوری کرده و آن را به راحتی در دسترس و مصرف کنید.


3. قالب قالب را تعریف کنید.


پس از اتمام کار ، قالب محتوا را شناسایی کنید که به شما در حداکثر رساندن پتانسیل ایده های محتوا ، تحقیقات مرتبط و درک موضوع کمک می کند. همچنین ، فرمی را انتخاب کنید که تنظیمات برگزیده مخاطب را در ذهن داشته باشید و اینکه آیا این قالب به شما امکان می دهد تا عدالت کامل به ایده خود عمل کنید.


دو جنبه در انتخاب قالب مناسب محتوای وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای اولین بار عامل راحتی شما با قالب است. اگر تصمیم به ایجاد یک اینفوگرافیک گرفتید ، باید بتوانید با مشکل بسیار کمی ایجاد کنید.


دوم ، شما باید قالب های محتوا را شناسایی کنید که اثربخشی آنها را پشتیبان تهیه کرده است. از آن به عنوان یک عمل متعادل خوب استفاده کنید که باید متغیرهای مختلف را در خاطر داشته باشید.


4- تعریف ساختار محتوا


این یکی از مراحل مهم این فرایند است. شما باید یک قاب متن محتوا ایجاد کنید که تمام نکات مهمی را که می خواهید پوشش دهید و همچنین جریان آنها ذکر شده است. این اطمینان را به شما می دهد که ذکر هر چیزی که برای تأثیرگذاری روی مخاطب هدف کاملاً مهم باشد ، فراموش نمی کنید. در حین ایجاد ساختار محتوای خود ، تحقیقات خود را در ذهن داشته باشید و داده های کلیدی را بخشی از این قاب بگذارید.


5. برنجی – ایجاد


چه این یک پست وبلاگ ، اینفوگرافیک ، یک فیلم یا چیز دیگری باشد ، برای عناوین محتوای خود باید عناوین جلب توجه کنید. عناوین شما باید دارای ارزش کلیک و جستجو باشند. این مرحله ویرالی بودن محتوا را تعیین می کند.


عناوین کوتاه و متمرکز زمان زیادی کار می کنند. آنها باید تحویل مطالب را به روشنی بیان کنند. کاربران باید بدانند که چگونه نگاهی به مطالب شما از آنها سود می برد.


پس از اینکه عنوان را از راه خارج کردید ، روند واقعی تولید محتوا را شروع کنید. این محتوا باید عنوانی را که شما آورده اید توجیه کند.


شما قبلاً ساختاری دارید. خطوط گسترده مطالب در حال حاضر وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که از نشانگرها استفاده کنید. جزئیات را پر کنید.


بیایید بگوییم که شما می خواهید یک پست وبلاگ بنویسید. ایده این است که به پست خود به عنوان یک پروژه فکر کنید و آن را به نقاط عطف کوچک و دست یافتنی تقسیم کنید. ساخت پست ، کلمه به کلمه ، جمله به صورت جمله و پاراگراف بر پاراگراف. به هر نشانگر که می خواهید در مقاله بپیوندید به عنوان یک کار جداگانه فکر کنید. به این ترتیب ، شما نه تنها به هر یک از نشانگرها عدالت خواهید کرد ، بلکه از دست کار نیز ناراحت نمی شوید.


نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که محتوای EPIC باید با اطمینان نوشته شود. خواننده باید باور داشته باشد که نویسنده می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند. یک مقاله مطمئن و تأیید برانگیز از قدرت محکومیت نویسنده ، مثالهای دنیای واقعی و استناد به داده های منابع معتبر ، با اعتبار تزریق می شود. این نوعی است که خوانندگان به آنها اعتماد می کنند و از این طریق با دوستان و پیروان خود به اشتراک می گذارند.


فرایند اساسی برای تولید محتوا برای همه قالبها صادق است. تمام ایده این است که برای حمایت از نظر خود در مورد پیشنهادهای ارائه شده در محتوای خود ، استدلالهای معتبری ایجاد کنید.


6. آزمایش


قدم بعدی تست مطالب شماست. اطمینان حاصل کنید که افرادی که در موفقیت آن سرمایه گذاری می کنند ، نگاه خوبی به آن نشان دهند. دریافت بازخورد آنها و پیشرفت های پیشنهادی مهم است. پرسشنامه ای را برای این “آزمایش کنندگان” تهیه کنید و از آنها بخواهید که پس از انجام مطالب خود ، آن را پر کنند. از آنها بپرسید که آیا:


مطالب خواندنی بود

جریان کاربر نقطه ای بود.

آنها نکاتی را که می خواستید بفهمیدند درک کردند.

محتوا در هر نقطه از زمان خاموش بود.

این مقدار ارزش افزوده است.

آنها این مطالب را با دوستان و پیروان خود به اشتراک می گذارند.

چیزی درمورد محتوایی که دوست ندارند وجود دارد.

شما رانش می کنید. سؤالاتی را بپرسید که در مورد اثربخشی محتوای خود ایده کاملی به شما می دهد و در صورت داشتن بازخورد منفی در مورد بخش های خاص ، به ایجاد تغییر در آن کمک می کنید.


7. اصلاح کنید


آخرین مرحله در فرایند این است که فقط مدتی از قسمت مطالب دور شوید. یک یا دو روز صبر کنید و دوباره به آن نگاه کنید.


آیا می توانید آن را بیشتر بهبود بخشید؟


به یاد داشته باشید ، قبلاً تغییراتی را ارائه داده اید که افراد پیشنهاد کرده اند. اما شما هنوز هم ممکن است در یک جمله یا دو جمله قرار بگیرید که می خواهید تغییر دهید یا منبعی را اضافه کنید که معتقدید ، نکتهای را که بیان کرده اید را اثبات می کند.


تصفیه مقاله را تا زمانی که کاملاً مطمئن باشید و مطابق با استانداردهای مورد نیاز محتوای EPIC باشد ، ادامه دهید.


خودشه. انجام شده! آنچه اکنون در مقابل شما قرار دارد محتوا است که باعث می شود برند شما افتخار کند. این نوع محتوا به هر معنی کلمه ای Epic است!


نویسنده بیو: مایکل جورجیو مدیر عامل شرکت CMO و بنیانگذار Imaginovation است ، یک طراحی وب و برنامه های کاربردی موبایل در Raleigh، NC. وی یک معلم حرفه ای و کارآفرینی پویا در کسب و کار است که با موفقیت اثبات شده در استراتژی خلاق ، برندسازی آنلاین ، مدیریت پروژه ها و پروژه های ارتباطی در بخش های دولتی و خصوصی فعالیت دارد.

منبع:https://googlefirstlink.com/blog/7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.