lenzo

lenzo

lenzo

lenzo

دوربین 360 درجه سانتافه


امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

تصفیه آب چیست؟

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.

منبعی که برای ما بسیارمفید است باید پاک ترین و سالم ترین باشد، بنابراین یک سیستم تصفیه آب با استفاده از فرایند به حذف آلاینده های نا خواسته در آب می پردازد. سیستم تصفیه آب، غلظت ذرات جامد، از جمله انگل ها و باکتری ها را کاهش می دهد و آب برای مصارف انسان ضد عفونی می شود. تصفیه آب دانشی است که به کمک انسان ها آمده تا بتوانند با دست یابی به آب سالم و با کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

   ادامه مطلب ...

22 مکان دیدنی شهر آنکارا

با توران گشت همراه باشید تا 22 جاذبه گردشگری شهر آنکارا را به شما معرفی بکنیم:

 

  ادامه مطلب ...

ویزای بازرگانان

 

برای سفر به ترکیه، با توجه به مدت اقامتتان شما ویزای مناسب نیاز خواهید داشت تا بتوانید به کشور وارد شوید. با توران گشت همراه باشید تا انواع ویزای ترکیه را برای شما تشریح بکنیم:

  ادامه مطلب ...

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

  ادامه مطلب ...