lenzo

lenzo

lenzo

lenzo

مواردی که باید در زمان تولید محتوای محصول رعایت شوند چیست؟

مواردی که باید در زمان تولید محتوای محصول رعایت شوند چیست؟

موارد مختلفی وجود دارد که در زمان تولید محتوای محصول باید به آن ها توجه کنید. در ادامه به توضیح مواردی که باید در زمان تولید محتوای محصول رعایت شود خواهیم پرداخت.

  

صداقت به خرج دهید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد در هنگام تولیدمحتوا برای محصولات، رعایت اصل صادق بودن با مشتریان است. این مشتری است که فروشگاه شما را زنده نگاه می دارد، بر فرض که با دروغ و یا پنهان کاری محصولی را به مشتری خود فروختید، با این شیوه طولی نخواهد کشید، که مجبور شوید، در دکان خود را تخته کنید. در تولید محتوای فروشگاه حقایق را در مورد کالا و خدمات خود بیان کنید، شاید برخی افراد را از دست بدهید، ولی مشتریانی پر و پا قرص پیدا خواهید کرد، که علاوه بر آنکه از شما خرید می کنند، به تبلیغات دهان به دهان در مورد برند شما نیز پرداخته و برای شما مشتری جذب می کنند.

بیش از حد توضیح ندهید

هیچ شخصی، به خصوص در میان هموطنان ما، علاقه ی خواندن متنی بسیار طولانی در مورد یک محصول ندارد، آن هم در یک فروشگا اینترنتی، بنابراین بهتر است از گزافه گویی بپرهیزید. مشتریان شما می خواهند در مدتی کوتا اطلاعاتی دقیق در مورد محصولات کسب کنند و مختصر و مفید بودن توضیحات می تواند برگ برنده ی شما باشد. چنانچه جزئیات زیادی در یک محصول وجود داشت و قصد داشتید در باره ی تمام آن ها با مشتریان خود صحبت کنید، بهتر از در هنگام تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود نیم نگاهی به استفاده از اینفوگرافی ها داشته باشید. فراموش نکنید که انتقال اطلاعات از طریق تصاویر به مراتب بهتر از زمانی که از متن استفاده می کنید رخ می دهد.

آنچه رقیبان نمی توانند را ارائه کنید

ارائه ی خدمات در فروش شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت، پس بهتر است در هنگام تولید محتوا برای فروشگاه خود، مواردی از این قبیل را نیز دخیل کنید. ارائه ی توضیحات درباره ی خدمات پس از فروش، ارائه ی توضیحات در مورد علت تفاوت قیمت با رقبا، امکان شرایطی نظیر پیشنهاد قیمت رقابتی و مواردی از این قبیل در زمان نوشتن توضیح برای محصولات می تواند در نهایت به فروش هرچه بیشتر شما کمک کند.

تبدیل شدن به یک بیزنس موفق زمان خواهد برد

اگر سودای دیجی کالا شدن را در سر دارید، دو راه بیشتر در برابر پای شما وجود ندارد، یا باید روی کوهی از پول نشسته باشید، یا باید صبر ایوب داشته باشید. فراموش نکنید که دیجی کالا امروزه پایه های بسیار محکمی دارد. در آمد هنگفت، استفاده از استراتژی های محتوای صحیح و موارد بسیار دیگر، از فروشگاهی که روزی تنها یک دسته بندی کالا را به فروش می رساند، چنین غول دست نیافتنی در سطح کشور ساخته است، که حال توان رقابت با کمپانی های نظیر آمازون را نیز دارد( البته اگر روزی تحریم های اقتصادی علیه کشو ما از بین برود .

نکته پایانی

امیدوارم مطلبی که برای شما تهیه شده بود را دوست داشته باشید. برای راه اندازی هر کسب و کاری بهتر است ابتدا به بررسی جوانب مختلف بپردازید.

مطلبی که خواندید از متنی تحت عنوان تولید محتوای محصول در سایت سئو اورتگ خلاصه برداری شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.